HTML

HTML

2008.06.25. 20:58 labamba

E!

E! bizony, ugyanis szombaton Angliába utazom! Hogy miért? Hát... kalandért, pénzért, dolgozni, önállósodni, nyelvet tanulni, világlátásért. De leginkább a kaland miatt. Életem első külföldi útja, Londonba, a világ egy legnagyobb és legnyüzsgőbb városába, Sherlock Holmes és Hasfelmetsző Jack otthonába... Élvezni fogom, az egyszer biztos.

És hogy honnan az ötlet? Először usába akartam menni (nyilván), vízimentőnek. New York, Washington, medencepart, pálmafák, szivarok, koktélok, bulik, pool party-k, éreztem én hogy ott a helyem. Aztán koppantam amikor megtudtam mennyi is csak az indulási költség. Le se merem írni mennyi, szerintem a blog automatikusan cenzúrázni...  Úgyhogy ha  mindenképp  külföldre akartam menni, valami más után kellett néznem. London meg adta magát. Angolul beszélnek, munkát pillanatok alatt lehet találni, közel is van (hamarabb oda lehet érni mint Szegedről Miskolcra). Hát akkor Irány London!

Persze egyedül nem mertem volna belevágni, de szerencsémre találtam magam mellé egy hasonlóan kalandvágyó embert. Így ketten kezdtük el szervezgetni a dolgot. Szállás, repülőjegy-rendelés, térképnézegetés, biztosítás, és még nyolcmillió dolog amit majd egy későbbi postban biztos kifejtek bővebben is. Az utóbbi három hónapban ekörül jártak a gondolataink végig. Most meg ott vagyunk, hogy szombaton repülünk, nyakamon 3 vizsga addig, összepakolva nyilván nincs még semmi, ezer embertől kell elköszönnöm ("csak egy utolsó sörözés, na!"). És persze munkánk az még nincs, de hát ha kaland akkor legyen igazi kaland!

Nem akarom hosszúra húzni a bevezetőmet, úgyis minden fontosabb dolgot leírok majd később. Remélem szívesen és minnél többen olvassátok majd a blogomat, úgy mint tettétek azt sokan a Kabátok Közt -ön. (Akinek ez kimaradt az sürgősen pótoljon, szeptemberben a ruhatárosok visszatérnek!)

Szóval jó nyarat mindannyiótoknak, ajánljatok másoknak is, kommenteljetek bátran. A fesztiválokon meg igyatok helyettem is. Ez utóbbi különösen az efottos kommandónak szól ám! Mostpedig: zene!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://labamba.blog.hu/api/trackback/id/tr84539444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéBé 2008.06.30. 10:41:23

E! És képes voltál ezt a számot belinkelni a Eurotripes "My baby takes the morning train" helyett?!?! Tudom, tudom, péterfibori ígymegúgy...
amúgymeg hogysminta ködös albionban? sajnos nem tok nethez jutni, csak kábé hetente egy-két alkalommal (brutálban 12 órázom a cukiban, és csak netcafé van ebben a k*rva koszfészekben, és mire végzek, általában zárva zárva van. Ma szabadnapos vagyok)
Egyébként melót találtatok már? A lányokat puszilom :):)
Jót ne halljak! :P

tra lala 2008.07.02. 12:04:36

Írhattátok volna a másik blogban is, hogy történik itt valami. Ha nem nézek ide unalmamba, akkor lemaradok mindenről:)
süti beállítások módosítása