HTML

HTML

2008.07.03. 22:17 labamba

Életjel

Életben vagyok, csak picit el vagyok veszve... Szóval, megjöttünk, félóra késéssel (gond volt a géppel induláskor), kétszer is sikerült földet érnünk (a pilóta úgy odab@szta a gépet a földhöz hogy az pattant egyet), aztán megérkeztünk a szállásra. Hát...

A szállással nincs gáz, szerintem. Tipikus londoni kisvárosi feeling, ugyanazok a kis, egyemeletes házak végig, kis udvarral az utca felől. Nyolcan vagyunk itt, jófejek a többiek, rendesek, segítenek, jó ez. Csak a környék, az a necces. Polkorrektül multi-kultinak mondanám, kis túlzással gettónak, a legkorrektebb talán a bevándorlónegyed kifejezés. Olyan detroitos a hangulata, ha értitek mire gondolok. Adja a ganxsta-érzést, na. Egyébként ez még nem Tottenham, az arrébb van.

Maga a város meg valahogy nem azt hozta amit vártam. Biztos van bennetek is egy kép Londonról: öreg, hangulatos, királyi, stb, szóvalbmegvan az az igazi londoni feelingje. Nekem valahogy nem jött át. Kicsit olyan, mintha terveztek volna egy nagy, büdös (gyorskajaszagú), koszos, szürke, zsúfolt várost, csak aztán rájöttek volna hogy ez kurvára nem fogja vonzani a turistákat, úgyhogy felhúztak volna egy Buckingham palotát meg egy Towert valamelyik bevásárlóközpont helyére. Mész az utcán, amiben abszolút semmi különleges hangulat nincs, aztán ez egyik sarkon befordulva egyszer csak ott egy Wastminster-apátság. Nem lehúzásképpen, nekem ez jött át. Ami tényleg szép, az a London Bridge, a Tower, meg a személyes kedvencem (meg itt mindenki kedvence), a Hyde Park. Na, az nem semmi. Kb. akkora mint Szeged, teli van emberekkel, kacsákkal, hattyúkkal, kézből evő mókusokkal. Nagyon édes pofák.

Amúgy a belváros nyüzsgő, teli üzletekkel, kávézókkal. A Soho állati, mindenhol bárok, night clubok, kurvák, mozik, színházak, egyszer bevetem magam majd oda, az tuti. Van itt is Chinatown, legalább ők nem itt laknak felénk.

Az idő szar már két napja. Amikor megjöttünk, vagy négy napig kánikula volt, szó szerint. Bár az is furán, tényleg pillanatról pillanatra változik a dolog. Szar lehet azért így huzamosabban élni, én már unom.

Kurv@sokat utazunk, egy óra amíg a belvároshoz beérünk. Kezdek már hozzánőni a double-deckerekhez. A csapok a leggázabbak, nem is írok semmit róluk. Majd később, azt még dolgoznom kell magamban. Aki volt már itt az tudja miről beszélek.

Munkánk már van, takarítóvállalatnál vagyunk. Nem gány, nem rossz, elleszek én itt egy-két hétig. Aztán irány a Soho.

Képet, majd később, ha megtalulom kezelni a blog.hu-t...

 

 

 

 

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://labamba.blog.hu/api/trackback/id/tr91552184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéBé 2008.07.07. 11:04:55

soho, e? :):)

legközelebb már keménykalapban leszel tőzsdeügynök a cityben, mi? hehe :)
hallod, nekem meg rakott kemény a meló, néha nem hiszem el, hogy élek...
fasza lesz :P:P Nem fogsz hazautazni? Lesz bogácsi banzájkodás augusztusban (bepótoljuk az elmaradt tavalyit is xD)
És, buknak már az albioni fapicsák? :)
Amúgymeg jóhogy esik vazeg, az ANGLIA. Mit vártál? :):) Nah, egy hét múlva jelkezem megin. ha nem lesz poszt, nyúzlak meg :)

BéBé 2008.07.15. 09:13:02

én megígértem.. *NYÚZ-NYÚZ* :P
Hallod, tegnap átment rajtam egy tornádó, szó szerint. Elkezdte a völgyben ábécésorrendbe tenni a házakat, fákat, meg ilyesmiket. Páran megnullázódtak ingatlanilag, hm. Nekem meg átázott a cipőm. Ezért zargatlak ma, tegnap helyett. Ma ki se nyitottunk, még mindig szar az idő. Mondjuk rám is fér a pihi. Néha szó szerint orrvérzésig dolgozom, és a 12 óra is át-átcsúszik 13nak...
Anyway.
Mi a f*sz van veletek?! Nem blog ez, hanem hetilap. tessék posztolni, lusta pöcs. xD

dupi 2008.07.18. 15:24:17

lejárt az egy-két hét, most már kijöhetnél onnan :)

fancsi 2008.08.05. 10:36:27

azért tényleg írhatnál már... azt mondtad kommenteljek, de ha nincs mire reagálni...

labamba 2008.08.05. 21:21:00

Jólvan, írok mindjárt valamit, csak annyira el voltam veszve hogy hajaj. Dehár írtam msn-en. Összedobok valamit a Hyde Park-os mókusokról, őket mindenki szereti.:9

gdd · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.08.07. 08:26:16

Mókust minékünk! Mak-mak, vagy miapicsát mond (hoppá, kicsit alliterálok kicsit, hoppá! xD)
Meg elmesélhetnéd már ország-világnak, hogy rászoktál a bagóra, pedig fogdatál, hogy nem fogsz! :P:P:P:P:P

Nah, god save the Queen! (meg anarchy in the uk... :P)

labamba 2008.08.07. 21:51:22

Melobol irok, de gyorsan moderalva leszel, mar nem eloszor.:) Irok a megelhetesi punkokrol is, tenyleg vannak es tenyleg abbol elnek hogy punkok.:)

shaft 2008.11.05. 22:55:14

na ide se jövök többet olvasni. egyszerű oka van - NINCS MIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása